juriclife

Alla inlägg under april 2011

Av emelie - 29 april 2011 06:57

hejj igen !

förlåt att jag inte bloggat på sjukt länge men det har hänt en masssa som jag inte riktigt kan förklara men nu är jag här igen

puss och kram ! från mejj


Av emelie - 24 april 2011 09:55

hejj !

förlåt för attt jag inte bloggade igårkväll men jag sov med sofia och så han vi inte och så

men iaf idag ska jag först in till stan med mamma och kanske en kompis också och sen blir det att vara med sofia och daniel !

vad ska alla andra gulliga mäniskor göra idag ?  

Av emelie - 23 april 2011 15:44

hejj alla ! läget ?


vi börjar bli riktigt bortskämda med vädert men men ... man skka ju inte klaga !


just nu ligger jag och solar medans jag väntar på elin !

vad gör alla andra underbara människor idag då ??


XOXO

EMELIE JURIC

Av emelie - 23 april 2011 11:52

hejj igen alla söta läsare !


nu ska jag tipsa om midsommar outfiten jag pratade om igår den här var ju faktist ganska lätt om jag ska vara ärlig !

kommentera gärna vad ni tycker.

  blå jeansklänning med blommor från kapphal: 299 kr

svart ballerina med palleter från skopunkten :svårt att tro men 49 kr !


totalt :348 kr ;)

funderar på att köpa klänningen !


Av emelie - 23 april 2011 10:57


hejj !


Nu ska jag snart äta frukost och lägga ut en midsommar outfit.

men innan det så ska jag visa min egen outfit som faktist är billigare än 500 så jag lägger ut priset på det med.

  


Blått linne med detalj från stadium: 99 kr 

Ljusblåa trekvartsbyxor från lindex :199

Ps. kanske bytar till shorts sen !   

Av emelie - 23 april 2011 07:15

hejj all aglada morgonmänniskor


Just nu ligger jag och sover för detta är ett tidsinställt inlägg

skulle bara fråga om ni vill tipsa om dagens sötnos ?


börja dagen med mitt favoritmotto

be yourself. and nobody is better qualified !


XOXO

EMELIE JURIC

 

Av emelie - 22 april 2011 22:09

nu ska lilla jag sova !


just nu ligger jag och kollar tecknat hahaha... !

ni får tyvärr inte se några cupcakes idag för dom blev inte klar saknade några ingridienser.

 

men jag kan säga ni har något roligt att se fram emot för imorgon blir det midsommarkläder under 500lapen.


  XOXO

EMELIE JURIC

Av emelie - 22 april 2011 19:21

det här inlägget är till felicia aradszky !

som bett mig länka henne!

http://felichplace.bloggplatsen.se/


vsg  !;))

hoppas du länkar mig som tack <33

Presentation


hejj !

min blogg kommer handla om mode och vad jag gör om dagarna ;))

enjoy it

XOXO
emeliejuric

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vilken kändis tycker ni mest om ?
 justin bieber
 willow smith
 jaden smith
 madonna
 50 cent

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards